ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

بارگذاری مدارک رتبه‌بندی معلمان کلید خورد | رتبه‌بندی شامل کادر اداری هم می‌شود؟

بارگذاری مدارک رتبه‌بندی معلمان کلید خورد | رتبه‌بندی شامل کادر اداری هم می‌شود؟ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با صدور بخشنامه‌ای از معلمان جدید، فاقد رتبه و جامانده‌ها خواست مدارک خود را در سامانه رتبه‌بندی بارگذاری کنند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۱۵ آبان ۱۴۰۳ - 2024 November 05
کد خبر: ۲۶۲۲۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فرصت دوباره به آن دسته از معلمانی که در رتبه‌بندی قبلی شرکت کرده‌اند و بر اساس امتیازات مکتسبه فاقد رتبه شده‌اند داده شده است، گفت: این افراد از فردا می‌توانند اسناد خود را از (سه‌شنبه ۱۵ آبان) در سامانه رتبه‌بندی بارگذاری کنند.

وی درباره رتبه‌بندی معلمان جدیدالاستخدام نیز اظهار کرد: این افراد ابتدا باید دوره‌های آموزش پودمانی را در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی و دوره‌های بدو خدمت را بگذرانند، همزمان ارزیابی آنها نیز انجام می‌شود و به آنها رتبه تعلق می‌گیرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این رتبه‌بندی مشمول کادر اداری نمی‌شوند، اظهار کرد: در قانون رتبه‌بندی، احراز رتبه و تعلق رتبه فقط به گروه معلمان یعنی آموزگار، دبیر، هنرآموز، مشاور و مربی امور تربیتی تعلق می‌گیرد، یعنی گروهی که رسته آنها آموزشی فرهنگی است.

وزارت آموزش و پرورش، بر اساس بخشنامه صادره، فرصتی دیگر را برای رتبه‌بندی معلمان فاقد رتبه در نظر گرفته تا ارزیابی بیش از ۹۹ هزار نفر از معلمان فاقد رتبه به جریان بیفتد که طبق آن، معلمان براساس شایستگی‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای و تجربه خود در رتبه‌های پنجگانه آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم قرار می‌گیرند./ ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار